Bunlovers

Direktlänk till inlägg 24 maj 2015

Om mig/ About me

Av Hannah Linn - 24 maj 2015 18:03

Hej! Jag heter Linn och äger en kanin som heter Nuttis. Jag hade två kaniner som bodde tillsamans med tråkigt nog så avled min älskade lilla Mocca den 6 Maj. Han hade bettfel som han antagligen hade haft sen han föddes. Han var 1 år och 3 månader, både jag och Nuttis saknar han otroligt mycket, men nu är han i kaninhimlen. 

Nuttis är en dvärgvädur i färgen viltgrå och hon är född 8 mars 2014. 

Nuttis och Mocca var mina första kaniner och det var med dom jag upptäckte hur mycket jag älskar kaniner.

Den femte Juni kommer det en ny liten dvärgvädur hem till oss. Han heter Oengus fast jag kommer kalla han Gus. Han ska bo inne tills han kastreras och ska efter det få flytta till Nuttis (om dom fungerar ihop såklart).

Hoppas ni gillar bloggen! ♥



Hello! My name is Linn and owns a rabbit named Nuttis. I had two rabbits who lived together but sadly one of them passed away, my lovely little Mocca, 6th May. He had wrong with his teeth that he probably had since he was born. He was 1 year and 3 months, both I and Nuttis miss him incredibly much, but now he's in rabbit heaven.
Nutti is a dwarflop in color and she's Birth 8 March 2014.
Nuttis and Mocca was my first rabbits and it was with them I discovered how much I love bunnies.
On 5th June there will be a new little dwarflop who come home to us. He is called Oengus but I will call him Gus. He must stay inside until he castrated and after that he will move out to Nuttis (if they work together, of course).
Hope you like the blog! ♥



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Linn - 1 juni 2015 19:42

Idag har jag och Linn träffats på en stor plats och grejat med Charlie. vi cyklade dit, vharlie gillade det verkligen:) Today have I and Linn met on a big place and cuddled with Charlie. We took the bike to the big place , Charlie really liked i...

Av Hannah Linn - 29 maj 2015 21:58

det är väldigt viktigt att vara ute, man vara ute och springa! :) kram Hannah Its important to be outside, we must be outside and run:) Hugs Hannah [Bild] [Bild] ...

Av Hannah Linn - 27 maj 2015 07:12


här kommer en bild på Gus från Teddytassen! Jag längtar så tills han kommer hem. Here comes a picture on Gus from Teddytassen! ...

Av Hannah Linn - 26 maj 2015 21:15


Hej, förlåt för att detta inlägget kommer upp sent, men det är bättre sent än aldrig. i detta inlägget skulle jag bara vilja säga att ni gärna får skriva en kommentar. Ni kan fråga vad som hälst. Vi tycker det är roligt med kommentarer, ha det så bra...

Av Hannah Linn - 25 maj 2015 11:43


5 fakta om Charlie och Nina 1 Charlie älskar att åka med i cykelkorgen 2 Nina är ganska rädd och gillar inte att bli buren. 3 Nina och Charlie har haft ungar tillsammans, innan Charlie blev kastrerad. 4 Charlie och Nina älskar maskrosor. 5 ...

Presentation


Två tjejer som älskar kaniner

Two girls who love rabbits

Fråga mig

0 besvarade frågor

Instagram

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards