Bunlovers

Direktlänk till inlägg 26 maj 2015

förlåt , sorry

Av Hannah Linn - 26 maj 2015 21:15

Hej, förlåt för att detta inlägget kommer upp sent, men det är bättre sent än aldrig. i detta inlägget skulle jag bara vilja säga att ni gärna får skriva en kommentar. Ni kan fråga vad som hälst. Vi tycker det är roligt med kommentarer, ha det så bra sålänge så kommer det upp ett annat inlägg imorgon!
Kram Hannah

Hi, sorry for this post comes up late, but better late than never. In this post I would just like to say that you are welcome to post a comment. You can ask whatever you want . We think it is fun with comments,
it comes up another post tomorrow:)
Hugs from Hannah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Linn - 1 juni 2015 19:42

Idag har jag och Linn träffats på en stor plats och grejat med Charlie. vi cyklade dit, vharlie gillade det verkligen:) Today have I and Linn met on a big place and cuddled with Charlie. We took the bike to the big place , Charlie really liked i...

Av Hannah Linn - 29 maj 2015 21:58

det är väldigt viktigt att vara ute, man vara ute och springa! :) kram Hannah Its important to be outside, we must be outside and run:) Hugs Hannah [Bild] [Bild] ...

Av Hannah Linn - 27 maj 2015 07:12


här kommer en bild på Gus från Teddytassen! Jag längtar så tills han kommer hem. Here comes a picture on Gus from Teddytassen! ...

Av Hannah Linn - 25 maj 2015 11:43


5 fakta om Charlie och Nina 1 Charlie älskar att åka med i cykelkorgen 2 Nina är ganska rädd och gillar inte att bli buren. 3 Nina och Charlie har haft ungar tillsammans, innan Charlie blev kastrerad. 4 Charlie och Nina älskar maskrosor. 5 ...

Av Hannah Linn - 24 maj 2015 20:38


Jag har nyss varit ute och städat Nuttis bur. Bytte toan, bytte spån och halm. Sedan blir det ju självklart massor med gos när jag är hos henne. Hon hoppade ut ur buren och sprang fram till mig, många glädjeskutt gör hon nästan alltid när jag är ...

Presentation


Två tjejer som älskar kaniner

Two girls who love rabbits

Fråga mig

0 besvarade frågor

Instagram

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards